Sunday, 19 February 2012

coming home with smile and happy

semalam balik dari johor dengan hati yg berbunga2...dpt jumpa dengan si dia yang tersyg..syg dia sgt3...i love u soo much...maaflah x dpt nk makbulkan permintaan pa...hanya tu je yg ma mmpu..mesti pa kecewa kn??maaf ea pa???aku g jalan2 dengan dia...main hujan dgn dia smpai lenjun...hehehhe...best...dpt mkn kfc dgn dia..free lagi..hahaha...syg kamooo!!
anyway hopefully pa happy jugak..heheh...

another story,lps aku smpai uma...aku bawak muffin and pai anggur...mak muka gembira je....betapa bahagia nya hati aku...balik tidur dengan keadaan tersenyum...heheheh....kelakarkan aku ni...alangkah indahnya kalau kebahagiaan adalah milik aku selamanya??hahaha,,,jiwang btl ayt aku..hahahahha....

nak thu x waktu aku jln2 dgn bf aku kt the mines,aku ternampak fon ni...

pehhhh..cantik gile!!aku pun belek2 lh fon tu..aku ckp dgn bf aku...tahun dpn nk beli lh..hahaha....dia ckp amboi..dpt pt trs beli rr..hahahha...dlm angan2 ni fon ni...klau lh aku dpt....cantik sgt2...skrg bru aku thu kenapa lh ayh dan abg ngah tergila2 sgt kt fon ni....

No comments:

Post a Comment