Sunday 5 February 2012

SeAnDai Kau TaHu...

seandai kau tahu....hati aku ni masih lagi milik kau...dulu,kini,dan sekarang...aku msih lg x dpt lupakan kau....sakit lupakan org yg kita syg ni...mmg selamanya aku x akan lupakan kau...kau adalah segala2 nya bagi aku.....aku knl erti cinta dari kau...aku knl erti kasih dan syg dari kau...kau adalah pembawa bahagia aku di saat aku sedih dan gembira...mmg x di nafikan kau seoerang yang bertanggungjawab...aku menyesal...sgt2 menyesal...hati aku sunyi...hati aku kosong....hati aku pedih apabila kau x ada....knpe aku buat dia mcm 2...dia dah x pedulikan aku lg....sedih kan???urmmmm...urmmmmmmm...seandainya dia tahu bahawa cinta aku hanya untuk dia selamanya....sebab kali pertama aku jumpa dia,aku janji dia adalah lelaki yang akan aku jadikan suami...tapi skrg...dia dah x ada....mkna nye aku x akan cari pgnti lain lg....aku trme apa yang dah trsurat....aku redha...aku terima...mgkin dia bukan jodoh aku....tapi aku ttp syg dia sampai bila2....

No comments:

Post a Comment